ORDER(S) AANMELDEN

Binnen het bedrijf is er altijd veel geinvesteerd in de automatisering. Zowel de financiele administratie als de transportplanning maakt gebruik van Roadrunner Software, waaraan ook de Boardcomputers zijn gekoppeld. Sinds 1990 bestaan er al met klanten Electronic Data Interchange verbindingen, waardoor de capaciteit met betrekking tot de hoeveelheid te vervoeren orders enorm is vergroot.
Op kantoor zijn alle medewerkers per email te bereiken, waardoor berichtenuitwisseling via het Internet een vlucht heeft genomen. Wanneer u een vraag heeft over bijvoorbeeld een factuur of over fust, stuurt u de desbetreffende persoon een email. U zal dan zo spoedig mogelijk een bevredigend antwoord krijgen.
Vaste klanten krijgen de mogelijkheid om door middel van Electronic Order Entry de te vervoeren goederen aan ons door te geven. Wanneer u de Electronic Order Entry page onder uw favorieten zet, kunt u snel, adequaat, foutloos en geruisloos orders aan ons doorgeven, waardoor de foutfactor tot een minimun wordt beperkt. Laat u informeren door Hans Soer.

Met behulp van onderstaande link start u direct ons Electronic Order Entry systeem op:

Electronic Order Entry starten

CONTACT OPNEMEN

We staan graag voor u
klaar om u te adviseren over de
door ons aangeboden diensten.

Heeft u vragen, opmerkingen of wilt u in contact komen met een van onze specialisten?

Bel ons telefonisch:
0174 – 225252

Of neem contact met ons op door middel van het contact formulier.

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text.

Start typing and press Enter to search